Klacht: onduidelijke prijzen

op 08 september 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de Lidl in Hendrik Ido Ambacht zojuist geshopt. Er lag een wasdroogrek met een prijskaartje erbij van € 9,99. Ik maakte een foto voor mijn dochter om te vragen of dat wat voor haar was. Een kwartiertje later (ik was al bij een andere winkel) appte ze dat ik ‘m wel mee kan nemen.
Ik terug naar de Lidl, wasrek gepakt, lange rij bij de kassa, en toen ik aan de beurt was bleek het rek ineens € 14,99 te kosten. Filiaalmanager erbij, die vertelde dat het voor een ander wasrek was. Ik ben teruggegaan naar het schap en er was verder geen ander wasrek te bekennen, terwijl het prijskaartje van € 9,99 vlak boven het wasrek hing wat ik wilde hebben (ik heb de foto nog). Ik kom al heel lang en vaak bij de Lidl, dit was de eerste keer dat ik er echt zwaar geërgerd uitliep. Niet om die vijf euro, maar om de onnodige verwarring en tijdverspilling.

Als ik het wasrek alsnog voor de aangeboden prijs van € 9,99 kan kopen. Graag thuisbezorgd, want ik heb er intussen genoeg tijd aan besteed.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 september 2019 om 15:08 geantwoord