Klacht: Niet leveren, pas 10 dagen later geld terugstorten

op 12 juni 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb een grasmaaier en nog een tuinartikel besteld bij de online shop. Ik mocht het aflevermoment bepalen en koos voor donderdag 6 juni 2019 afleveren op de school waar ik werk, het Albeda.
Vooraf had ik liddle geappt dat ik in het verleden slechte ervaringen had met afleveren..ooit was namelijk een jacuzzi bij een hotel op het Weena afgeleverd in plaats van op het Albeda. Dus ik heb van te voren ze nog gewaarschuwd om deze keer goed te leveren op de school. MAAR ZE KONDEN NIET COMMUNICEREN MET DE LEVERANCIER. Maar het ging dus weer mis. Ik ontving geen grasmaaier en ging bellen.Het product was ergens geweigerd. Maar dat is niet onze school geweest, want die had ik gewaarschuwd dat er een oakket geleverd werd voor mij.. Omdat gras niet wacht met groeien en de school van zaterdag tot woensdag dicht is en er weer een nalevermoment gepland moest worden waarbij ik geen voorkeur voor bezorgtijd kon geven heb ik de bestelling geannuleerd. Vervolgens duurt het nog 10 dagen voor ze geld terug gaan storten. Ik vind dit geen stijl. Niet leveren, geld vasthouden en het niet correct oplossen. Geen goede communicatielijnen met degenen die de levering doet. Op deze manier jagen jullie je klanten naar de concurrent. Mijn verzoek is om als klachtendienst contact met mij op te nemen en dit goed op te lossen. Of leveren op het volkstuinencomplex zodat ik gras kan maaien met pinksteren of geld storten zodat ik ergens anders een grasmaaier kan kopen en ook met pinksteren kan maaien. Mijn telefo onnummer is 06 54255868. J m .van wijngaardenl

Als ik een gras kan maaien met pinksteren. Liefst heb ik win win. Dat jullie geen klant verliezen en ik kan maaien. Maar anders graag vandaag nog geld gestort en da n koop ik ergens anders mijn maaier.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 juni 2019 om 15:28 geantwoord