Klacht: niet leveren

Mary de Korte op 05 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op een bestelling vorige week zondag gedaan bij Lidl. Deze zou na 3 werkdagen geleverd worden. Donderdag gebeld. Deze bestelling zou uiterlijk vrijdag of zaterdag geleverd worden. Vandaag maandag nog een keer gebeld. Blijkt nu omdat ik met een visacard heb betaald, ze niet leveren. Belachelijk…. Kunnen ze beter deze optie van de website afhalen of dit even mailen naar degene die het besteld heeft en zeker al melden na het eerste telefonisch contact. GRRRRRRRR. Ik heb deze artikelen morgen nodig. Dus helaas !!!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer de artikelen alsnog morgen afgeleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 september 2017 om 13:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door