Klacht: niet klantvriendelijk behandeld

op 16 januari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

er was vandaag een aanbieding bij Lidl in emmen wijk emmerhout dat 1 kilo gehakt 3.50 was maar mijn moeder pakt 2 van 500 gram want er lag niks van 1 kilo en er stond ook niet op de reclame dat het alleen om een kiloverpakking ging dus v4oeg ik de manager erbij en legde dit rustig uit dat ik het wel misleidend vond de manager zei toen ik ga niet met je in discussie waarop ik zei wat doe je raar geef me dan je naam want hij had zijn naambordje in zijn hand dus kon ik hem niet zelf lezen toen zei ik oké met jouw kom ik niet verder dan maak ik er wel een foto van en doe me beklaagt wel via Lidl hoop dat jullie hier wat mee doen want we zijn allemaal gelijke mensen als ik hier niks van terug hoor speel ik voor eigen rechten vastgetekend René gouw die nog nooit zo behandeld is als door zo een onbehoorlijke onredelijke manager van jullie m.v.g René

als er een excuus zou komen want zo behandel je geen klanten zelfs niet als jullie zouden vinden dat ik een lastig klant zou zijn want nogmaals we zijn in mijn ogen allemaal gelijk maar kreeg het gevoel of ik een voetveeg voor hem was

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 januari 2020 om 19:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ratie