Klacht: Niet geleverde tuintafel. (en toch geroutineerd?)

op 17 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bestelde tuintafel niet geleverd (wel betaald) is geroutineerd? en zal met 10 dagen worden gecrediteerd? op advies van Lidl weer een tafel besteld en betaald (inmiddels 2 tafels betaald en nog geen levering) Vraag aan Lidl de opdracht met voorrang af te handelen, dat kan niet volgens medewerkster Norma Poula. Ik zou graag de tafel voor de Paasdagen willen hebben. OOk een toegezegde kortingsbon en geen transportkosten niet ontvangen. Ik voldoe aan de verwachtingen van Lidl , maar dat is van Lidl niet te zeggen . Ik ben een zeer teleurgestelde klant en zeer klantonvriendelijk behandeld.

Als de Tuintafel voor de Paasdagen wordt bezorgt en de toegezegde kortingen worden gecrediteerd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 april 2019 om 15:44 geantwoord

Heeft op 17 april 2019 om 16:03 geantwoord

Advies is de klacht nog eens goed te lezen, ik vind het antwoord niet volledig t.o.v. mijn klacht. n.l. niet de toegezegde bezorgkosten korting is in de nieuwe opdracht niet te verwerken, mijn vraag was o.a. dit op te lossen. En pas na 10 dagen creditering van eerste en niet uitgevoerde opdracht is niet acceptabel.

Reactie van de melder van de klacht w.koedam1@kpnplanet.nl

5 maanden geleden - Ik ben al de hele dag bezig om een tekortkoming van Lidl en DHL proberen op te lossen, maar totaal geen oor voor deze zaak en geen oplossing naar wens.

Alle klachten die gemeld zijn door w.koedam1@kpnplanet.nl