Klacht: Net sinaasappelen verrot

op 22 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,
Ik heb afgelopen dinsdag een net sinaasappelen gekocht en heb inmiddels drie stuks weg moeten gooien omdat ze al fors beschimmeld waren.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag iets langer willen doen met het het sinaasappelen, nu heb ik eigenlijk te weinig tijd om ze te eten omdat ze zo snel beschimmelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 mei 2020 om 11:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rooswals