Mijn Klacht:
Door gebruik van uw cupjes (bellarom lungo) is mijn Magimix apparaat, na tijden lekken en mede daardoor te slappe koffie, onbruikbaar geworden. Dit is op veel sites te lezen maar nergens wordt een goede oplossing aangeboden.
Ik had het helemaal gehad met Nespresso, mede vanwege hun arrogantie en veel te dure prijs, maar nu ik een nieuw apparaat moet kopen denk ik er toch aan om op mijn schreden terug te keren..
Waarom zorgt Lidl niet voor-, of vertelt de consument, (welke) machines (die) hun cups wel aan kunnen, want hierdoor wordt verandert hun goed gestarte initiatief in antireclame?
Graag een snel antwoord, want ik kan geen dan zonder koffie en wil geen dure machine aanschaffen die door uw cupjes gemold wordt.
Gewenste Oplossing:
Als ik een machine kan aanschaffen die uw cupjes probleemloos verwerken kan. Dat vind ik nú nog belangrijker dan u aansprakelijk te stellen voor de geleden schade.
