Klacht: Naaimachine

[email protected] op 12 februari 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al herhaaldelijk een klacht ingediend heb een half jaar geleden een naaimachine gekocht maar heeft het nooit goed gedaan …heb al iemand zelf geregeld…maar die waagt zich er niet aan en Lidl stuurt me van de ene site naar de andere maar helpt me niet…weet me geen raad meer….wil graag geholpen worden Lidl helpt me niet….b.v.d.

Gewenste Oplossing:

Ik wil hem niet meer wil hem eventueel inruilen voor een singer en bijbetalen…dan zou ik zeer tevreden zijn ..

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 12 februari 2025 om 18:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 08 maart 2025 om 21:46 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik heb nog geen oplossing gekregen ….ben zeer teleurgesteld

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 weken geleden - Inmiddels ben ik meer als 3 weken verder en is er nog steeds geen oplossing …is echt schandalig…… heb al weer verschillende keren klacht gemeld….

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]