Klacht: Na vele beloften dat ze contact met mij zouden opnemen, wordt er niet 1 keer echt iets gedaan

op 26 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nu na 12 keer een belofte gedaan te hebben naar mij om contact op te nemen is dit nog niet gedaan, hoeft voor mij ook niet meer. Wat maakt het hun ook uit, voor deze klant 2 andere toch?

Daarom vanaf nu niet meer naar de Lidl, liever dan naar Jumbo, AH, Dirk van den Broek of Deen.

Ze hoeven ook geen contact meer met mij op te nemen, het is steeds hetzelfde riedeltje: we hebben uw mail doorgezet en er zal z.s.m. contact worden opgenomen, leugens en lafheid.

Het is een bedrijf wat uit zijn voegen is gegroeid en waarbij hoogmoedigheid zegeviert, goed nieuws voor o.a. AH, want hun waardeer ik des te meer

Wanneer deze failliet gaat door hun slechte service en afspraken die nooit worden nagekomen, dat vind ik na 12 keer een reactie te hebben gehad dat er contact met mij zou worden opgenomen en dit niet is doorgezet.

Heel amateuristisch, doet met een beetje denken aan het beleid van de Aldi, alleen was mijn verwachting bij Lidl altijd wel anders, vanaf nu niet meer

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 maart 2020 om 16:52 geantwoord

Heeft op 26 maart 2020 om 19:34 geantwoord

Ik weet nu al dat ze deze belofte alweer niet nakomen dus kan ik met een gerust hart zeggen dat het niet goed is opgelost, duimpje naar beneden dus

Zie de berichten hier, zo kan je zien dat ze het totaal niet serieus nemen:
refnr :
847737