Klacht: Na 10 dagen niks ontvangen

op 05 december 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelnummer :1103858058

Ik heb na 10 dagen geduldig wachten nog steeds mijn bestelling, een tv, niet ontvangen.
Aangezien ik mijn track en trace code nog steeds niet kan volgen, omdat dhl niks heeft ontvangen, is de maat nu vol.

Lidl ken ik alleen van de supermarkt, dus je zou denken dat de webshop opdezelfde manier te werk gaat. Dat doen ze niet. Op emails reageren ze niet en telefonich word de verbinding verbroken.
Nadat ik ook een klacht op trustpilot heb gezet, hebben ze een reactie gegeven, maar deze was niet inhoudelijk. Krijg een tegoedbon, waar ik niks aan heb, want door deze traumatische ervaring bestel ik daar nooit meer iets.

Daarom wil ik nu met spoed mijn geld terug.
Totaal gaat het om meer dan 430euro, dit wil ik deze week ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb gekregen, en graag op tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 december 2018 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lidlklachtlidl