Klacht: Meerdere malen verkeerde adres gebruiken slechte klantenservice

op 08 februari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik had een koelkast besteld en deze werd al met forse beschadigingen bij mij afgeleverd. Ik heb gebeld en er zou een nieuwe geleverd worden, dat is ook gebeurd. Vervolgens hadden we een datum afgesproken waarop de beschadigde koelkast opgehaald zou worden. (Ik begreep al niet waarom dit niet gelijk kon wanneer de nieuwe koelkast geleverd werd…)
Dit wordt via DHL gedaan en volgens Lidl kan er geen tijdsvak aangegeven worden dus betekende dat ik tussen 08:00-18:00 uur kon gaan wachten tot ze zouden komen. Er kan echt wel een tijdsvak indicatie gegeven worden maar dat willen ze gewoon niet.
Vervolgens kom ik er na een hele dag wachten achter, dat ze de koelkast op het verkeerde adres zijn komen ophalen (mijn oude adres). Ik had aan de telefoon 3x mijn adres doorgegeven, hoe moeilijk kan het zijn! Bovendien waren beide koelkasten op mijn nieuwe adres afgeleverd.
Vervolgens heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice en ik wou graag een tijdsvak indicatie van 2 uur waarop de koelkast opgehaald zou worden op het JUISTE adres. Dit kon wederom niet gegeven worden terwijl de fouten op dit moment allemaal vanuit Lidl zijn gemaakt. Dus ik heb weer een nieuwe afspraak gemaakt ondanks dat ik niet van mening was dat ik dit voor de 2e keer moest oplossen. Tijdens dit gesprek werd mij ook nog eens verteld dat als de koelkast niet opgehaald zou worden ik deze dan zou ook zou moeten betalen, 4x werd dit genoemd in het gesprek. En Lidl vond het voor henzelf ook allemaal heel vervelend. Lekker klantvriendelijk Lidl, ontzettend egoistisch ook.
Vervolgens komt DHL weer op het oude adres mijn koelkast ophalen! Ik bel weer de klantenservice en zij vertellen mij dat er alleen een nieuwe afspraak gemaakt kan worden! Ik mocht hem ook zelf naar een Lidl filiaal brengen maar dat is voor mij geen optie.
Dit kan echt niet! Ik vind dit ongehoord dat alle fouten door Lidl gemaakt wordt en dat de klant het maar moet oplossen. Ik heb geen leidinggevende aan het woord gekregen omdat dat op dat moment niet kon. Lekker makkelijk Lidl. Wat een ongelooflijk slechte zaak. Ik ga hier zeker nooit meer iets via de webshop bestellen. Ik ben hier ongelooflijk boos over en er is niks wat er voor je gedaan wordt. Ik baal er van dat Lidl dit gewoon zo kan doen.

Wanneer de koelkast binnen een tijdsbestek van 2 uur wordt opgehaald op het JUISTE adres. Ik vind dat ik heel netjes ben geweest en mij al tot twee keer toe heb laten overhalen om een volle dag te wachten.
Daarbij zou ik graag een oprechte excuses willen. Ik vind het belachelijk dat tegen mij wordt gezegd dat het voor Lidl ook allemaal vervelend is en dat er ook nog gedreigd wordt met een factuur die ik anders moet betalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 februari 2019 om 13:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marliesvbrink