Klacht: matras wordt niet opgehaald

op 09 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn opa en oma hebben via internet een matras besteld, deze is netjes thuis afgeleverd. Helaas matras niet naar wens dus gebruik gemaakt van het retour recht. Contact opgenomen telefonisch met LIDL voor het maken van een ophaal afspraak van het matras door DHL aangezien mijn opa en oma respectievelijk 86 en 85 zijn en deze niet bij een DHL puntwinkel kunnen brengen. Matras zou woensdag 2 januari opgehaald worden, niemand geweest, telefonisch contract opgenomen, excuus van LIDL en ze zouden een nieuwe afspraak inplannen voor vrijdag 4 januari, weer per mail de bevestiging maar geen DHL. Wederom gebeld met LIDL en ze gaven aan wederom een afspraak in te plannen, dit keer voor maandag 7 januari, wederom geen DHL. Wederom gebeld met LIDL, nieuwe afspraak voor vandaag (9 januari) wederom geen DHL.

Opa en Oma zitten met dit matras nu al bijna 1,5 week in de gang in een kleine woning aangezien is aangegeven dat het matras bij de deur moet staan omdat DHL niet binnen mag komen.

Ook door de erg ruime afhaaltijd 8-18u zitten ze al 4x de gehele dag klaar, gaan geen boodschappen doen etc. omdat ze bang zijn dat ze de ophaal meneer van DHL mislopen.

Bizar dat er tot 4x toe een ophaalafspraak niet nagekomen wordt.

Uiteraard dat het matras wordt opgehaald.

Hoe en of LIDL iets aanvullend wenst te doen om deze nare gebeurtenis een andere wending te geven laat ik aan hun over.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 januari 2019 om 20:50 geantwoord

Heeft op 11 januari 2019 om 18:45 geantwoord

Er is een nieuwe ophaalopdracht voor vandaag ( 08:00 - 18:00) ingepland, wederom geen DHL om het op te halen. Het lijkt wel een verborgen camera grap of een sketch van kanniewaarzijn.

Alle klachten die gemeld zijn door rob1993