Klacht: Lidl’s trucks and rude employees

op 14 november 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Every morning, around 6:45am, the Lidl’ employees make huge amounts of noise while receiving their inventory. A massive truck comes every day at that time (2-3 times per day) and disturbs all the surrounding neighbours.
They make huge amounts of noise with their old, clattering trolleys and poor training on the use of this equipment.

Gewenste Oplossing:

1) Change the trolleys to newer ones with either rubber, or pneumatic systems that avoids the rattling of them when used.
2) Use an electric truck!
3) Change the time of delivery! Maximum 2 times per day!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 november 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 november 2017 om 00:05 geantwoord

This is the usual answer they give. For 3 years they have given this empty answer. Yet nothing has changed. This issue has to be solved by higher management, not delegated to a market manager. The issue still holds. They still interrupt their neighbours, the community...and their usual answer... \"we have a permit\" to do so...

Alle klachten die gemeld zijn door CAGonzalez