Klacht: Lidl Wateringse Veld Den Haag, gaat maanden en per dag achteruit.

Bitcoin op 22 juli 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste L.S.

Vandaag in de middag boodschappen gedaan bij Lidl Wateringse Veld
Gisteren waren boven geen wagens beschikbaar, binnen vertel ik het aan een medewerker, helaas begrijpt mij niet en praat alleen Engels en verwijs mij naar iemand achterin. Daar vertel ik mijn verhaal en ik krijg als opmerking, ja dat kan, wat geeft dat nou, je kan ze beneden in de parkeergarage halen, ik was flabergasted. Wat een service maar niet heus. Vanmiddag het zelfde verhaal, geen wagens beschikbaar. Dus moet je met de lift naar beneden om een wagentje te halen en weer met d sloft naar boven, dit is ongekend.
De voorraad in de winkel is steeds niet aangevuld, de versgebakken broodjes zijn op, alle verpakkingen liggen los, wordt niet opgeruimd, blijkbaar geen mensen en te druk. Ik merk ook op dat het management het wel goed vindt. Beste Lidl, mijn advies is, stuur een paar verander management naar deze locatie om zaken op orde te stellen.
Het loopt daar al maanden niet goed en gaat met de dag achteruit, onwaardig voor een bedrijf als Lidl, de uitstraling is zeer slecht. Ik ben uiteindelijk naar een andere Lidl – Parijsplein 3 – gegaan waar het altijd wel goed loopt.

Doe uw voordeel hiermee en los het op als Lidl waardig.

Succes ermee.

Dat moet de organisatie zelf uitzoeken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 juli 2023 om 17:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Bitcoin