Klacht: Lidl levert gekcoht matras en lattebodem niet.

op 29 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vanaf eind mei zit ik te wachten op twee leveringen van de Lidl webshop. Na de betaling kreeg ik een bericht dat de spullen besteld waren.
Helaas blijft de levering hangen tussen de LIDL en mij.

Op dit moment heb ik de lidl klanteservice al 5 keer aan de lijn gehad over de levering en wordt er telkens beloofd dat de logistieke afdeling contact met mij opneemt.

Deze belofte lijkt elke keer loos.

Er wordt geen terugkoppeling vanuit de LIDL gedaan, waarom deze niet naar mij wordt verstuurd en ik vind dat het nu tijd wordt om aangifte te doen, want dit is gewoon diefstal.

levering op mijn adres binnen 3 werkdagen.
Of gekochte spullen naar gewenst servicepunt toesturen, zodat ik het zelf op vrijdag kan ophalen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 juni 2020 om 12:57 geantwoord

Heeft op 01 juli 2020 om 11:34 geantwoord

Uiteraard wederom met de klantenservice contact gehad. Levering wordt spontaan geannuleerd. Na 5 weken wordt niets geleverd, maar gewoon verteld dat ze de zending kwijt zijn en dat ze het geld gaan terugstorten.
2 aparte bestellingen gedaan op een andere datum, waarbij ze allebei kwijt raken. Ik durf hier niet meer te bestellen, want je weet of je iets krijgt!

Alle klachten die gemeld zijn door jham