Klacht: Lidl klantenservice reageert niet!

Eva2605 op 01 november 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze matrassen vertonen mankementen , we hebben dit gemeld maar Lidl laat via de klantenservice niets van zich horen.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe matrassen waarvan de hoes niet verschuift.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Eva2605

Heeft op 01 november 2023 om 17:38 geantwoord

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Mijn klacht ligt daar al. Het irriteert mij dat Lidl steeds doorstuurd en geen reactie geeft over de oplossing. Ik moet steeds opnieuw hetzelfde verhaal vertellen! Kom nou met een echte oplossing beste Lidl!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 november 2023 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eva2605