Klacht: Lidl ap

op 02 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vraagje namens mijn moeder van 87.zij heeft geen lidl ap en dit is ook geen mogelijkheid voor haar. Het zou fijn zijn als lidl voor oudere mensen zoals mijn moeder maar ook voor andere mensen die om wat voor reden dan ook geen ap kunnen installeren evt een gewone klantenpas kunnen krijgen zij kunnen nu dus niet van de extra voordeeltjes gebruik maken.dat is jammer.hopelijk hoor ik er nog irts vanmaar belangerijker hopelijk word er iets mee gedaan..b.v.d ine nijssen

Gewenste Oplossing:

Als er een gewone normale voordeelkaart komt waarmee iedereen voordeel kan hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 augustus 2020 om 17:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 augustus 2020 om 11:59 geantwoord

Ik heb nu nog geen duidelijk antwoord of ik nog feedback krijg zou fijnzijnals ik gewoonduidelijk antwoord krijg op mijnvraag

Alle klachten die gemeld zijn door Lucky 1995