Klacht: Levering en omgang klacht

op 13 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd heb ik een klacht gemeld omtrent de omgang van een eerdere klacht bij de lidl.
Ze zouden opnieuw een waardebon opsturen (de 3e keer ondertussen) en deze heb ik nog steeds niet gehad.
Na vandaag weer een klacht verstuurd te hebben werd mij verteld dat ze dan maar een online voucher zouden sturen.
Nu zeggen ze dat er een mankement is om de voucher aan te maken en per mail te versturen.
Is het nou zo moeilijk om de klacht in behandeling te nemen en na te komen wat er beloofd wordt

Gewenste Oplossing:

Als de klacht nou eens serieus genomen wordt en er na al die weken eens resultaat komt ipv me af te schepen met een paar lullige euro's

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 mei 2019 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ADHD1977