Klacht: Legitimatie laten zien boven de 28

op 06 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Grote weekboodschappen gaan, zoals elke week bij de Lidl Bergen op Zoom. 2 flesjes wijn op de loopband en de cassiere vraagt of ik mij wil legitimeren. Ik geef aan dat ik 28 ben en in 1987 ben geboren. Ze verschiet en drukt op een belletje. Er komt een meneer aan en ondertussen geeft mijn vriend aan dat hij zich kan legitimeren. De cassiere zegt dat ze hem wel gelooft, maar van mij niet. En bedankt!
De filiaal manager (denk ik) vraagt of ik mijn rijbewijs bij heb, ik geef aan dat ik 28 ben en hier al jaren kom. De meneer zegt jammer, maar het feest gaat niet door en loopt weg. Ik schaam me kapot, voel me enorm beledigd en we krijgen de wijn niet mee. De mensen in de rij snapten er ook niets van en probeerden ons gerust te stellen.

Ik vind dit niet kunnen. Als cassiere moet je toch echt kunnen inschatten hoe oud iemand is. Ik voel me beledigd en niet serieus genomen en dat als vaste klant!

Ik vind een excuses op zijn plaats en dat ze voortaan beter hun vaste klanten in de gaten houden! Betere cursus om in te schatten hoe oud iemand is.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 januari 2016 om 14:59 geantwoord