Klacht: Legitimatie energy als 19 jarige

op 14 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als 19 jarige constant een ID laten zien voor iets simpels als een blikje energy, toen dit een nieuwe regel was vroeg ik waarom ik mijn ID moet laten zien en als antwoord kreeg ik: ‘we moeten van iedereen onder de 18 hun ID vragen’. Nu ik telkens mijn ID moet laten zien voelt het kleinerend en onterecht. Ook aangezien ik er bijna elke dag kom en ze heel goed weten dat ik 18 ben. Voor alcohol vind ik het niet zozeer een probleem, maar energy….
P.s, hierbij wil ik ook vermelden dat ik het van sommige kassamedewerkers wel weer gewoon mee,krijg zonder ID te laten zien.

Gewenste Oplossing:

Niet telkens mijn idee te hoeven laten zien voor een blikje energy

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 mei 2019 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door quinnrv