Klacht: Leespakket referentienummer 774557

op 13 maart 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht
In het wekelijks leespakket van de Lidl ( De weekbladen Story, Viva, Flair en de Grazia) die beschikbaar kwamen afgelopen voorjaar en die ik wekelijks koop hebben nu al 2 keer in 2 weken een dubbele Grazia gezeten. De bladen zijn ingepakt, dus pas na openen te zien thuis.
Op de bladen staat de weekdatum, ook op de Grazia. Het zijn namelijk weekbladen. Op die dubbele Grazia staat dan 10 tm 23 oktober en 14 tm 27 november. Dit is een gemene streek en NIET in de haak, daar betaal ik niet voor. Al aangekaart in de winkel, maar ze kunnen er niks aan doen. Fijne service. Wel heeft 1 verkoper enkele pakketten open gemaakt en toen bleek dat in elk pakket dezelfde als van die week ervoor zat. Ik kan niet de enige zijn in dit geval dus.
Deze week voor de derde keer gewoon weer een dubbele Grazia, staat 30 januari tm 12 februari 2019.
Gewenste Oplossing
Een nieuw pakket en dat dit opgelost wordt, want over zoveel weken gebeurt t anders gewoon weer. Ik neem aan dat ze een deal hebben met die bladen en Grazia levert NIET wekelijks het blad aan.
Nog steeds NIET opgelost blijkt.
Oplossing van Lidl
20 februari 2019 om 15:03
Geachte mevrouw Van Rooijen,
Wij betreuren de negatieve ervaring met uw leespakket en willen u bedanken voor het melden hiervan.
Op 20 februari 2019 hebben wij u een brief gestuurd met daarbij een tegemoetkoming voor het ontstane ongemak. Deze zal naar verwachting volgende week bij u worden bezorgd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Uw Lidl team

Nog steeds geen tegemoetkoming ontvangen. Ik stel daar wel prijs op!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht peetlonk

1 week geleden - Hallo, Het is 10 maart en heb noggg steeds niks gehoord van Lidl!

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 maart 2019 om 11:24 geantwoord

Heeft op 13 maart 2019 om 12:49 geantwoord

Hallo,

Er zit GEEN bijgeleverde tegoedbon bij!!

Alle klachten die gemeld zijn door peetlonk