Klacht: Langzame behandeling door klantenservice

op 07 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels al 3 weken verder met een product waar garantie op zit. Om de missende onderdelen en beschadigde onderdeel te krijgen. 3 weken geleden voor het eerst gebeld. Na 2 weken niets gehoord te hebben terug gebeld, blijken ze mijn mail adres verkeerd te hebben getypt. Dus begin je weer vooraan, mag je weer gaan wachten. Gisteren om 15u. Mail gehad met opnieuw de vraag om welke onderdelen het gaat, dit al aan de telefoon door gegeven. Mail je binnen 5 minuten terug. Hoor je weer inmiddels 26u niks. Gaat dit weer 1,5 week duren? Wil mijn kast eindelijk eens in elkaar kunnen zetten, en gebruik van kunnen maken!!

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn kast in gebruik kan nemen. En niet nog weken moet wachten. Liever vandaag nog dan morgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 augustus 2019 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 augustus 2019 om 14:06 geantwoord

Pas zodra ik de onderdelen heb. Ben ik tevreden. Geen idee wat de verwachtte tijd hier nog voor is. Inmiddels al 4,5 week verder.

Alle klachten die gemeld zijn door Slootje14