Klacht: Koffiecups

op 09 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat is er met de koffiecups gebeurd??
De laatste maanden regelmatig probleem met nespresso apparaat.
Ook vanmorgen liet de bovenkant van de cup helemaal los en bleef in de machine geplakt zitten. Met gevolg dat ik eerst weerde machine moet spoelen en daar zit ik niet op te wachten als ik bezoek heb.
Blijkbaar is er iets veranderd of een kwalitatief mindere bovenkant of ????
Heel irritant probleem ineens en indien dit niet opgelost wordt zal ik helaas over moeten stappen op een ander merk.

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost wordt en ik weer zonder problemen een rondje koffie kan verzorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 oktober 2019 om 11:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door DraGonDer