Klacht: Klacht klantenservice

op 12 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik bel netjes om 11.45 met een medewerkster van de klantenservice het bleek niet mogelijk te zijn voor deze mevrouw om mijn retour te begrijpen nog de moeite te nemen om mijn klantennummer of artikelnummer te vragen. Na mijn lange wachttijd met een verschrikkelijk muziekje op de achtergrond gooide zij te telefoon erop en kon ik weer terug bellen weer in de wacht staan weer naar dat verschrikkelijke muziekje luisteren maar kreeg toen wel een mevrouw aan telefoon die mijn retour begreep en een retour aanmaakt. Ik laat mij niet graag behandelen zoals deze mevrouw mij behandelde aan de telefoon om een retour te melden. Ik wil door niemand zo aan telefoon behandeld worden zo behandel ik zelf ook niemand. De tweede dame bood het excuus voor haar collega aan vond het ook vreemd dat er zo gesproken word aan telefoon helaas weet ik haar naam niet maar misschien is ons gesprek opgenomen zoals er gezegd word

Als klacht netjes behandeld word met klantenservice met retourneren

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 januari 2019 om 17:28 geantwoord