Klacht: Kapotte stofzuiger, na 2,5 maand geen oplossing

Abd076 op 01 maart 2024 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben bij Lidl online een steelstofzuiger gekocht van het merk Silvercrest. Spijt dat we dit hebben gedaan. Na een maand ging de mondstuk kapot. Lidl verwijst mij door naar KSR-groep voor de service. Deze vriendelijke mensen staan mij altijd te woord maar kunnen zelf geen nieuwe onderdelen sturen, zij sturen alleen de verzoeken door naar de fabrikant. Na tientallen emails en telefoongesprekken zat ik 2 maanden zonder stofzuiger. De service desk krijgt geen antwoord van de fabrikant. Ondertussen heb ik een andere goedkopere en toch betere stofzuiger gekocht. Ik heb het helemaal gehad met de Lidl en haar klantenservice en heb mijn geld terug gevraagd. Je kunt het al raden tot op heden geen geld terug gehad.

Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd, echte oplossing komt maar niet.
Deze manier van klantenservice is erg klantonvriendelijke een klassieke manier van verstoppen achter een helpdesk.

Lidl dit kan veel beter en sneller.

Gewenste Oplossing:

Graag per direct mijn aankoopbedrag terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 01 maart 2024 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Abd076