Klacht: Kaart korting kwijt

op 24 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,Ik maakte net begin maart kaart ongeveer , ik heb mij laten overtuigen voor die 5 euro korting eigenlijk maar nu mag ik mijn kaart niet meer inscannen terwijl mijn korting verloopt bijna intss ging ik al meerdere malen winkelen bij jullie , hoop dat ik ergens wel door heel het coronagedoe mijn korting kan verkrijgen met uitstel tot ik mijn kaart mag inscannen terug. Mvg Inge alvast dank

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn wanneer ik uitstel van korting kan verkrijgen want daarom liet ik een kaart aanmaken .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 24 maart 2020 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ingechilla