Klacht: het stuk gaan van een oplaat accu

op 26 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb een klacht over de service van lidl, ik heb op 25-2-2020 een klacht voor een boorschroefmachine omdat de accuoplader stuk was gegaan en gebeld met de klantenservice en mij verteld dat alle mogelijke 20 volt bij elkaar passen, maar dit klopt voor geen meter. Terug gebeld met de klantenservice toen werd mij vertelt dat hier al meerdere klachten over binnen waren gekomen.Maar dan vraag ik mij af waarom gebeurd met deze klachten niets. Toen gevraagd hoe dit op te lossen werd mij vertelt om dat via de firma Kompernass in duitsland te doen en dan zou ik na 5 werkdagen wel bericht ontvangen. op 26-02-2020 krijg ik een email met een referentienummer 404491158 en dat de mail verzonden was naar Duitsland met ondertekening van M. Een dikke week later weer gebeld en werd mij medegedeeld dat het niet was verzonden, de klantenservice zou het direct opnieuw verzenden. Maar tot op heden heb ik van lidl en de firma Kompernass nog steeds niets gehoord. Zacht uitgedrukt vind ik dit schandalig om zo met je klanten om te gaan. Laat en ieder geval even wat van horen en laat dit niet op zijn beloop, ik dacht dat de klant nog koning was maar lijkt het bij lidl ver te zoeken.

Ik nou een boorschroefmachine zonder acculader dus wat moet ik er mee als de accu leeg kan ik hem niet opladen. Ik weet er zit geen garantie meer op maar mij was beloofd om te kijken wat jullie voor mij konden betekenen.
Ik hoop toch werkelijk dat ik nu wel een oplossing of in ieders geval een berichtje terug met de uitleg van jullie kant om dit op te lossen anders moeten jullie mensen niet zomaar wat beloven.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 maart 2020 om 17:39 geantwoord