Klacht: Hamkaas-croissant ipv kaas-croissant

op 25 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik 4 kaascroissantjes gekocht van dr kaas croissaint gedeelte. Maar toen ik thuiskwam waren er 2 croissaintjes met HAMkaas en omdat ik geen HAM op mag schrok ik hier van. De medewerkers zullen beter moeten opletten met het goed vullen van de producten. Dit soort fouten kunnen niet gemaakt worden!

Gewenste Oplossing:

ik heb nu croissantjes met hamkaas die ik niet kan eten en heb moeten weggooien. Voortaan moet het zoals er staat aangegeven het product dat beschreven is ook kloppen met de inhoud.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 maart 2020 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ber00