Klacht: Gevallen

op 15 maart 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Omstreeks 15:00 stond ik bij de kassa toen ik een jongentje zag vallen omdat het glad was door wasmiddel op de grond bij kassa 2.
Er kwam toen een boenmachine om schoon te maken.
Wat schijnbaar dus niet goed gedaan was ik stond bij kassa 1 en nadat ik afgerekend had zei een klant pas op is glad ik probeerde om rustig te lopen maar voordat ik het wist viel ik op mijn knie.
Ik ben daarna gelijk naar de manager gelopen en heb gezegd dat ik gevallen was en dat daarvoor ook al een klein jongetje viel..
Ik zei je mag die kassa wel sluiten is levensgevaarlijk hij was zelf met een boenmachine bezig en deed eerst zijn werk daar duurde wel even voordat hij naar de kassa liep.
En vroeg ook niet hoe het met mij ging voorlopig ben ik nu thuis en heb best wel een dikke knie.
En hoop ik dat er niet nog meer mensen zijn gevallen.
Vr. Grt miriam

Ik hoop dat zoiets wel sneller opgelost word

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 maart 2019 om 17:36 geantwoord

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht op klacht.nl

Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je in ons filiaal bent gevallen. Tevens vinden wij het ook spijtig dat hier niet direct goed actie op is ondernomen. Vanwege het ongemak willen wij je graag een tegoedbon aanbieden. Deze zal aankomende week bezorgd worden per post. Wij zullen dit direct doorgeven aan het filiaal om herhaling in de toekomst te voorkomen.
Indien jij in de toekomst medische klachten krijgt, kan je altijd terug naar het filiaal om een schadeformulier in te vullen.
Wij wensen je heel veel sterkte en beterschap toe en hopen dat je knie snel geneest.

Klantenservice Lidl Nederland
contact@lidl.nl