Klacht: Geluidsoverlast

op 06 februari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen boven lidl. Onder ons woning bevind het magazijn van lidl. Sinds verbouwing hebben wij geluidsoverlast doordat ze een rolluik deur hebben geplaatst bij de magazijn ingang. De motor van deze rolluik maakt geluid en zorgt voor trillingen. Als we in bed liggen, voelen we trillingen en horen dat geluid. Het grootste probleem is dat ons kinderen niet vroeg kunnen slapen, omdat ze na sluitingstijd ook nog werken in de winkel.

Het probleem hebben we al aangekaart. Ze hebben de onderdelen na 5 weken vervangen die versleten waren. Maar na paar maanden is het weer hetzelfde verhaal. Naar mijn mening is die motor op een verkeerde plek bevestigd want er zijn ook pres machines aanwezig die meer geluid maken. Daar hebben we dus geen last van. Het lijkt erop dat ze op een draagmuur hebben bevestigd waardoor wij niet alleen geluid horen, maar ook die trillingen voelen als we slapen. Het begint vroeg in de ochtend van 6 tot 21:00 22:00. Vroeg in de ochtend valt het nog mee, maar na 17:00 uur neemt dat geluid toe.

Gewenste Oplossing:

Graag ergens anders plaatsten, of een andere soort motor die geen trillingen en geluidsoverlast veroorzaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 februari 2020 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Betty84