Klacht: Gekoelde en bevroren producten te lang buiten koeling en diepvries.

op 14 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al diverse keren is het mij opgevallen dat gekoelde en bevroren producten te lang buiten koeling en diepvries staan. De cyclus is te lang onderbroken om nog aan de voedsel veiligheid te kunnen voldoen. Medewerkers dienen beter geïnstrueerd te worden wat betreft temperatuur schommelingen en wat de risico’s daar van zijn. In de afgelopen jaren kochten wij regelmatig vlees,vis en overige gekoelde en bevroren producten. Helaas moet wij hier nu mee stoppen wegens diverse keren maag en darmklachten ( o.a diaree).

Gewenste Oplossing:

Geen producten te lang ongekoeld buiten koeling en diepvries laten staan op de winkel vloer. En medewerkers beter instrueren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 mei 2019 om 16:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Michel jansen