Mijn Klacht:
Op 17 augustus 2024 heb ik een SILVERCREST® Staande ventilator gekocht met 3 jaar garantie. Sindsdien heb ik tien keer gemaild naar de Lidl shop, maar heb ik geen antwoord ontvangen. Daarnaast heb ik ook meerdere keren gebeld met de klantenservice. Zij gaven aan dat ik de ventilator niet hoefde terug te sturen en dat het geld naar mijn rekening zou worden overgemaakt. Nu is het al een maand later en heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik krijg steeds dezelfde excuses, wat erg teleurstellend is.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om het bedrag van de ventilator terug te betalen.



