Klacht: geen reactie op mijn mails en herroepingsrecht!

op 08 september 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Naar mijn klacht van 13.08.2019 over de roeiapparaat heeft Lidl mij een kortingsvoucher aangeboden.
Ik heb div keren geprobeerd deze voucher inwisselen maar ondanks div telefoontjes en mails lukte het niet.
Op Vrijdag 30.08.2019. heb ik een nieuwe poging ondernomen om het voucher inwisselen,en het zag er naar uit dat het deze keer lukte.
Maar bij controle van mijn bank saldo bleek dat het hele bedrag afgeschreven was zonder de korting!
Ik heb direct gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht en de volgende dag nogmaals gebeld met de klantenservice .
In een vrij lang gepreek met de klantenservice gaaf de mevrouw aan dat het de fout van lidl was en dat het allemaal in orde zou komen.
Ze beloofde mij dat mijn geld direct terug gestort zou worden en dat ik voor de overlast een nieuw voucher zou ontvangen.
De voucher heb ik een paar dagen later ontvangen maar mijn geld is nog altijd niet terug gestort.Ook heb ik geen reactie op mijn herroepingsrecht ontvangen van Lidl.
Wat een organisatie ze beloven van alles en nog wat maar afhandel doen ze niets.Ik ben van mening dat iedereen een foutje kan maken maar dit zijn wel heel erg veel!!!

Wanneer ik tevreden ben ?

Als mijn geld terug geboekt is op mij rekening!
Ik een reactie heb gehad op mijn herroepingsrecht!!
Lidl een schriftelijk excuses gemaakt heeft!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 september 2019 om 15:38 geantwoord

Wij hebben je klacht op 08-09-2019 beantwoord via de mail. Het volgende is uitgevraagd:

Helaas kunnen wij geen bestelling vinden onder jouw e-mailadres. Graag ontvangen wij het bestelnummer, zodat wij meteen met jou mee kunnen kijken.

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland