Klacht: Geen geld terug van retour webshop

johansl op 08 juli 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels bijna een maand geleden heb ik de bevestiging gehad van de retournering van artikelen uit de webshop. Tot op heden nog steeds niet mijn geld terug. Meerdere malen gebeld met de klantenservice, klacht ingediend, niks helpt. Vorige week woensdag een mail gehad dat het binnen enkele dagen op de rekening staat, uiteraard nog steeds niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld op de rekening heb, uitgebreide excuses en een forse tegemoetkoming in het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 juli 2018 om 17:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door