Klacht: garnalen niet goed

op 13 maart 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

geachte lezeres
Ik ben tegen de 70 en ben door reuma niet mobiel zodat iemand iedere week voor mij naar de lidl gaat, ik kom er al vanaf het begin,
vorige week 4 bakjes jumbo garnalen gekocht, 3 zakjes sla, tomaten, komkommer en asperges in pot om lekkere salade te maken zoals ik iedere zondag maak voor de kinderen., is altijd goed
de garalen waren goed tot 7 maart en zondag was 3 mrt,
Toen we gingen eten en de grote schaal op tafel kwam was het gelijk mis, iedereen vond de garnalen in de salade vies en hard, je kon ze niet doorbijten, zaten bij verschillende nog een soort plasic omheen waren niet goed schoongemaakt dus de salade is wegegooid want de 4 bakjes zaten er doorheen,
degene die de boodschappen gaat halen wilde in de winkel niks zeggen dus vandaar dat ik het aan U meld, nog nooit gedaan, maar alles bij elkaar is zo’n grote bak salade met alles erin bijna 25 euro,
alleen de garnalen is bina 16 euro.
voor mij veel geld, heb aow.
Hoop dat U wat voor mij kan doen,

Als U mij tegemoet wilt komen, jammer genoeg geen foto gemaakt maar ik hoop dat U mij geloofd

MVG Wijnie van den Ham

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 maart 2019 om 11:42 geantwoord

Heeft op 15 maart 2019 om 14:04 geantwoord

Goedemiddag,
Ik vind het jammer dat ik geen foto´s heb gemaakt, maar was ook niet van plan te gaan klagen maar later dacht ik bij elaar is het toch 25 euro omdat de 4 bakjes garnalen door een grote bak salade zaten en dat ook allemaal bij jullie is gekocht,
Mijn kinderen zeggen , als je jonger was had je het gedeeld op facebook of andere sitesen dat hebben ze niet graag.

mijn hulp was er vanmorgen en omdat het plastic al opgehaald was heeft ze de bak met etensafval doorzocht en vond tussen de afval an sla en komkommer nog 1 leeg bakje van de garnalen, ze zaten alle 4 in dezelfde doos,
voorop staat nr 2019075049 en achterop ASC/C00489 en onder de streepjescode 2016 9268 en nogmaals , ze komen uit 1 doos

Ik hoop dat U nu meer voor mij kan doen, ik ben al oud en kom zolang jullie bestaan al in de winkel, dus heel trouwe klant maar 25 euro is voor mij veel geld en het etentje was verpest
mvg

Reactie van de melder van de klacht AH van den Ham

2 dagen geleden - ik hoop antwoord te krijgen mvg

Alle klachten die gemeld zijn door AH van den Ham