Klacht: Folder,

op 09 februari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer in overzichtelijke folder, alle data aanbiedingen staan door elkaar, zeer verwarrend.
Makkelijker en duidelijker, als deze beter op volgorde van de dagen in die week komen ,
Bijv, folder met vanaf 10 februari (2020).
Op de voorkant folder geen duidelijke datum vanaf welke datum.
Op vervolgpagina’s bijv. wel bovenaan vanaf ma. 10 februari, waarbij je dan verwacht dat dit dan voor de gehele week geldt, maar dat dan bij een product, klein genoteerd staat, dat het van ma tm woe is.
Ook is het lastig, dat als je gebruik wil maken van de van de te verspreide aanbiedingen, 2 of 3 keer in de week naar lidl zou moeten gaan, hetgeen wij niet doen, Dat is voor ons te veel moeite.
Tevens komt het nog al eens voor dat er bijvoorbeeld geen afgebakken broodjes zijn. En dat midden op de dag!
Levert lidl zijn folders ook huis aan huis?

Gewenste Oplossing:

Overzichtelijke en Duidelijke data in folders.
Afgebakken Broodjes voorradig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 februari 2020 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 09 februari 2020 om 16:59 geantwoord

Wacht af of er e.e.a. verbeterd wordt.
Filiaal Daalakkersweg/Urkhovenseweg , Eindhoven
Met vriendelijke groet.
C.A.K.

Alle klachten die gemeld zijn door C.a.kreike