Klacht: Erg onstevige broodjeszakken

op 04 december 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb bij de Lidl broodjes gekocht, alleen jammer genoeg toen ik in het voorportaal stond scheurde de zak van onder. De broodjes lagen op de grond en konden niet meer worden opgegeten. Ik moest mijn kleine broertje teleurstellen en we zijn met lege handen terug naar huis vertrokken.

Met vriendelijke groeten,

Delano Ekinci

Gewenste Oplossing:

Ik wil zou graag enige vorm van compensatie ontvangen en in de toekomst iets stevigere zakken zien bij de Lidl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 december 2018 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht op 04-12-2018 via post beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:

We vinden het jammer dat jij je broertje hebt moeten teleurstellen, we zullen je per post een kleine tegemoetkoming toesturen voor het ongemak,

Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door TDEkinci