Klacht: E-bike onder bestelnummer: 1104868619

Ozzie52 op 24 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Ik heb twee e-bikes besteld de eerste op 12 mei 2019 onder bestelnummer: 1104865266 deze heb ik ontvangen op 15 mei 2019 de ander e-bike onder bestelnummer: 1104868619 heb ik niet ontvangen.

Tot op heden hebben wij geen e-bike mogen ontvangen ondanks onze betaling van € 1.107,98 en na een aantal e-mails en telefonisch contact van afgelopen week.

Ik heb vorige week contact opgenomen met de klantenservice en ze waren ook niet te spreken over de handelswijze van de Lidl, er werd mij medegedeeld dat klanten al vanaf vorige maand zitten te wachten op hun e-bike. Ook werd mij medegedeeld dat ze twijfels hadden dat ik nog een e-bike zal ontvangen. Ik vind het een ontzettend grote puinhoop bij de Lidl. En nog blijven ze adverteren.

Ik heb drie keer een melding dat de e-bike snel wordt afgeleverd en ook bij DHL is de fiets aangemeld maar verder wordt er geen actie genomen omtrent de levering.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik de bestelde e-bike op korte termijn ontvangt.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 24 mei 2019 om 11:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Ozzie52

Heeft op 26 mei 2019 om 18:36 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bedankt voor jullie reactie. Wij gaan akkoord mits binnen 7 dagen onze bestelde bike geleverd kan worden. Kan het niet geleverd worden binnen die zeven dagen dan zie ik het door ons betaalde bedrag retour op onze rekening. Wij hebben lang genoeg gewacht op onze bestelling en het is toch een groot bedrag.

Na 3 juni zijn wij voor 14 dagen niet te bereiken in verband met onze vakantie en hopen dat voor die tijd een oplossing gevonden kan worden. (Het zal jammer zijn want het is een mooi e-bike).

Met vriendelijke groet,
R.W. König

Alle klachten die gemeld zijn door