Klacht: Duidelijk achteruitgang van producten

Le77 op 15 januari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij zijn al jaren vaste klant van Lidl Zutphen maar hebben na vandaag toch het besluit genomen afscheid te nemen.
Eind 2017 viel het ons al op dat een hoop producten verdubbeld waren in prijs en dat in vergelijking tot de week ervoor.
Dat was niet eens voor ons direct een reden om te vertrekken want als je verder tevreden bent…
Vorige week viel het ons op dat de groenten en fruit er best wel hard op achteruit gaat en daar waren we juist zo tevreden over.
Vandaag kom ik er en moest echt moeite doen om een zakje wokgroente te vinden welke niet verrot was.
Heel veel fruit vakken leeg en alle bananen die ik wilde pakken vielen uit elkaar en verder in de winkel heel veel artikelen niet aanwezig.
Aan de kassa gekomen uit ik mijn ongenoegen hierover en krijg ik als antwoord:” ja dat zag ik inderdaad dat de bananen overrijp zijn en heel verhaal dat ze uit colombia komen en een hele reis moeten afleggen dus dat het wel eens voor kan komen dat ze overrijp zijn…huh serieus? Is dit je antwoord? Heeeel slecht oh ja en sommige mensen houden juist van overrijpe bananen.
Ik zeg nou je maakt mij niet wijs dat mensen een tros kopen om ze morgen weg te gooien.
Daar kwam verder niet veel respons op.
Dit was verder een uiterst vriendelijke jongeman anders dan een aantal bij deze lidl waar niet eens een goede (morgen, middag of avond) af kan.
Maar zijn antwoord paste enorm goed bij zijn leeftijd.
Na de boodschappen kwam ik op een verjaardag en bracht dit ter sprake en kreeg te horen dat iedereen welke daar zat al was gestopt met kopen bij de lidl om dezelfde redenen dus ik raad lidl Zutphen aan om hier serieus iets mee te doen want uit onderzoek is al gebleken dat lidl eigenlijk één van de duurste winkels is dus dan moeten jullie wel je kwaliteit bewaken.
Ik was rond half vier vandaag aan de pinkassa in Zutphen.

Mijn besluit staat vast dat ik voortaan een andere winkel bezoek
Ik ga ervan uit dat mijn klacht aan de medewerker niet word doorgegeven aan hogere hand en ik ben van mening dat wat je niet weet, je niet kan veranderen

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 15 januari 2018 om 13:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door