Klacht: Dubbel aangeslagen

Kubx op 19 februari 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had de verkeerde brood aangeslagen ipv bruin wit aangeslagen waardoor alles opnieuw gescand moest worden dit heeft en medewerker gedaan. Bij het opnieuw wegen van de broccoli was er 2 gram verschil waardoor de broccoli extra is aangeslagen. Dus dubbel betaald hiervoor. Teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 19 februari 2025 om 17:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kubx