Mijn Klacht:
Wij hebben 4 pakken van linessa bij de Lidl gekocht maar het helemaal zanderig het is gewoon niet lekker wat we van jullie zijn gewent
Gewenste Oplossing:
Als het zanderige er uit is
Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht op 04-05-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is het volgende vermeld: Wat vervelend dat er zand in zat. Excuses daarvoor! Wij sturen je melding door naar onze kwaliteitsafdeling om je klacht zo goed...
Samenvatting wordt geladen...
Wij hebben 4 pakken van linessa bij de Lidl gekocht maar het helemaal zanderig het is gewoon niet lekker wat we van jullie zijn gewent
Als het zanderige er uit is
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 04 mei 2020 om 11:12 geantwoord
Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht
Tip van onze consumentenexpert
Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.
Bron: ConsuWijzer