Klacht: Dramatisch slecht

op 21 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer slecht – onaanvaardbare ervaring, onredelijk en onbeschoft gedrag. Bespaar jezelf enorm veel gezeik en bestel hier niet!

Levering van tuinset in 3 pakketten, waar je 3 dagen voor thuis moet zijn (tussen 08:00-18:00). Bij nader inzien wilde ik toch afzien van de tafel. Deze was nog niet geleverd, dus wilde ik de order annuleren. Kon niet – Lidl heeft geen contact met DHL over de levering. Enige oplossing was DHL 2 keer laten langskomen, waarna het retour zou worden gestuurd. Ik was niet thuis met levering, maar tot mijn schrik is het pakket toch geleverd in de hal!!!

Gebeld voor ophaalafspraak. Datum verkeerd in systeem ingevoerd, hele dag voor niets thuis gebleven!

Vervolgens kan de klantenservice helemaal niets doen! Kan niet later in de avond geleverd worden, of op een dag binnen een bepaald tijdsvak. Bijna 45 lopen bellen en zelfs een teamleider spreken was niet mogelijk! Enige optie is om wéér een hele dag thuis te blijven en op te laten halen. Meisje van klantenservice was daarnaast niet begripvol voor de situatie, begon tegen me te schreeuwen. Klantenservice is dus absoluut dramatisch!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug voor tafel, ophalen buiten kantooruren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 21 mei 2019 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jowita