Klacht: defecte kruimelstofzuiger

[email protected] op 10 april 2025 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 maart 2025 een kruimelstofzuiger voor 64,98 online gekocht. Helaas is deze defect. De stofzuiger werkt twee seconden waarna hij uitgaat. Alles nagekeken en schoongemaakt maar het euvel is hardnekkig. Lidl eerder een email toegezonden doch tot op heden geen rectie buiten de verzendbevestiging dat er binnen/na 4 dagen contact zal worden opgenomen.
bestelnr: 3358691675
Eerder een bestelling online bestelt hetwelk geen probleem heeft opgeleverd. Bij een lokaal lidl filiaal werd mij verteld dat dit weleens voor kan komen doch dat dit altijd wordt opgelost.
Al met al geen leuk cadeautje voor mijn echtgenote.
Met vroiendelijke groet.
Wessel de Roos

Gewenste Oplossing:

werkende stofzuiger.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]