Klacht: Dave en Donnie

op 26 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Dave en Donnie joggingbroek gekocht. Nu heb ik deze in de wasmachine gestopt waarna ik hem aan wilde doen. Zo kwam ik er achter dat de slijtage bij mijn bovenbenen aan de binnenkant enorm is.. sterker nog hij is zelfs al een beetje stuk bij een naat. Ik heb geen kaartje meer, wel een bon en de broek is nu dus gedragen. Ik wil eigenlijk wel mijn geld terug. Wat is een mogelijke oplossing. Een nieuwe broek is ook goed, maar ik neem aan dat die er al niet meer zijn. Ik heb het verder niet bizar ruim ofzo, ik verwacht niet topkwaliteit, maar toch wel kwaliteit waar ik een tijdje mee door kan. Kunnen jullie mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe broek opgestuurd kan krijgen of het desbetreffende bedrag door bijvoorbeeld een tegoedbon terug kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 maart 2020 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MurielW