Klacht: Dagknallers

op 11 juni 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren wilde ik gebruik maken van de Dagknallers het betr.donuts. Ik bezocht uw filiaal aan het Kauwenhof te Nieuwegein alle combinaties mogelijk stond in de bijlage helaas deze Lidl heeft de marshmallows niet in het assortiment. De dame van de bakkerij had nog nooit gehoord van deze variant. Waarom wordt dan niet aangegeven in de aparte bijlage Dagknallers dat niet iedere Lidl het complete assortiment heeft? Vandaag zou de marshmallow € 0,49 p.st kosten dus een goede reden om van de actie van 10 juni gebruik te maken, n.l. 5 donuts voor € 1. Ik zocht ook de blikjes tonijn van 80gr. Niet gevonden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer tevreden over de Lidl qua producten. Speciaal de groenten, fruit en melkproducten. Minder tevreden ben ik over het personeel bij vragen waar ik het gezochte product kan vinden krijg ik nauwelijks antwoord en het personeel is meestal niet bereid even mee te lopen. Zeker in het weekend veelal scholieren van buitenlandse afkomst. In de week heb ik minder slechte ervaring en het vaste personeel is zeer hulpvaardig. Het blok over de klacht was te klein maar ik heb gezocht naar de per 3 verpakte tonijn (water) van 80 gram. Lekker als aanvulling op pizza tonijn meestal weinig tonijn aanwezig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 11 juni 2019 om 15:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw M.E.A. Sluis - Hetem