Klacht: Coronavirus maatregelen

op 26 maart 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vrijwel elke winkel heeft vrij strakke maatregelen ingevoerd ter bestrijding van het coronavirus. Behalve Lidl. Tenminste, het winkelfiliaal in Heerenveen.

1. Voor de ingang ligt een stapel reinigingsdoekjes welke je zelf uit de onhandige verpakkingen moet pakken. Iedereen zit daar lekker met zijn handen aan. Potentiële besmettingshaard dus.

2. De dame die hier op toe moet zien die staat alleen maar lekker te keuvelen met klanten, dus wat er verder gebeurt ontgaat haar volledig.

3. De winkel is overvol, er is amper ruimte en ook geen sturing vanuit het personeel. Sterker nog, het personeel houdt zelf ook geen afstand en banjert overal tussendoor zonder afstand te nemen.

4. Iedereen loopt kriskras door de winkel heen, sommigen zelfs al hoestend en proestend en lopen vervolgens vlak langs je heen. Als ik over twee weken ziek ben weet ik waar ik het heb opgelopen.

En dat met ca. 30-50 oudjes die ook aanwezig waren in de winkel. Werkelijk ongelooflijk.

Werkelijk ongelooflijk. Ik kom hier niet meer.

Tref strakke en goede voorzorgsmaatregelen!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 maart 2020 om 17:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door stanleyvinna