Klacht: coronamaatregelen

redbike op 22 oktober 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag 22/10/20 namiddag was er niemand die karretje schoonmaakte of /en aangaf

het was een warboel ook de ontsmetting in de winkel was niet aan-
gevuld., vreemd dat op een dag dat andere supermarkten de teugels
weer aantrekken doet u het tegendeel!!

Ik wil nog wel vertellen dat ik erg tevreden was de laatste maanden
over de service.

O ja er waren nauwelijks klanten in de winkel ,zou het er mee te maken hebben?
Had zelf mijn gel bij anders was ik niet naar binnen gegaan er zijn nog
andere winkels

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg fijn vinden als de maatregelen gehandhaafd blijven en
zo nodig strenger zoals in de eerste lockdown

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 oktober 2020 om 20:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door redbike