Klacht: Cellular Beauty Serum

op 16 januari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Uw Cellular Beauty Dag- en nachtcrème is geweldig evenals het serum. Ik heb veel gekocht.
De in houd van het Cellular Beauty serum is 30ml . Nu blijft er 2 cm. in de flacon achter. Ik draai het pompje los maar er zit in het serum geen beweging, Ook als ik een nacht de flacon plat leg moet ik met de flacon flink slaan op de muis van mijn hand. Er komt bijna niets uit. De opening van de flacon is erg smal. Er kan niets in om het achtergebleven serum er uit te halen, Conclusie: ik kan 2 cm. serum weggooien als de flacon bijna op is. Wat te doen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik weet hoe ik het restant serum van 2 cm. uit de flacon krijg. Het geen op de verpakking bij Tip: staat klopt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 januari 2020 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Philoh