Klacht: Bloeddrukmeter korting niet gekregen slechte adhandeling

op 09 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het schap lag 1 bovenbloeddrukmeter en verder geen andere bloeddrukmeters voor € 24.99.
In een groot rood papier stond bloeddrukmeter nu € 20 euro met € 24.99 doorgestreept bij de kassa op de bon € 24.99…. bij reclamatie bij de kassa kreeg ik eerst te horen klopt pas na aandringen met b.leider wijnand bij schap gekeken. Toen kreeg ik te horen ja maar dat is een heel ander artikel nr. Hoewel er geen ander vak of loeddrukmeters waren … ? Dat is niet uit te leggen aan de klant hij verwees mij naar de kassa voor het geld retour dat ik wilde. Bij kassa 4 na even wachten helaas dan moet u naar kassa 1.. kwaad naar kassa 1 waar ik weer moest wachten… want b.leider wijnand moest eerst opgeroepen worden om de retour te kunnen uitvoeren. Veel tijdverlies en ergernis hierdoor

Gewenste Oplossing:

Alsnog de bovenarmbloeddrukmeter voor 20 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 januari 2019 om 20:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gropende