Klacht: bezorging pakket

op 12 april 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een matras besteld bij Lidl met een bezorgdatum van 12 april 2019 tussen 11.00-15.00 uur. Nu heeft Lidl het matras vandaag door DHL laten bezorgen en vindt dat ik dit zelf bij de buren moet ophalen. Heb ik geweigerd. 1e heb ik geen kontakt met deze buurman. 2e had ik een bezorgafspraak met Lidl. Maar Lidl is van mening dat zij niet zomaar een ophaalbericht kunt doen uitgaan want zij weten niet wanneer deze buurman thuis is. Maar zij kunnen wel zomaarterwijl ik een afspraak heb voor bezorging op vrijdag, zonder mijn toestemming wel dit pakket bij de buren laten bezorgen. Had hierover met 2 medewerkers van Lidl gesproken (Nouri en Selma). Ook kontakt opgenomen met DHL dhr. Kale en een klacht ingediend. DHL heeft aangegeven verder niets met de klacht te zullen doen en alleen een notitie te hebben gemaakt.

REPONS VAN LIDL:
Bedankt voor je klacht op klacht.nl van 10-4-2019.
Wat enorm vervelend om te horen dat het pakket niet op de voorkeursdatum is bezorgd, helaas heeft DHL de mogelijkheid om het pakket bij de buren te bezorgen als de ontvanger niet thuis is. Dit is uiteraard erg vervelend dat dit bij jou is gebeurd. Wij zullen dit zeker intern bespreken om dit eventueel in de toekomst te voorkomen. Daarnaast hopen wij dat je je pakket zeker kunt bemachtigen. Mocht je nog verdere vragen hebben kun je altijd contact opnemen via contact@lidl.nl.

Gewenste Oplossing:

Er is helemaal geen oplossing aangeboden. Ik heb bij Lidl iets gekocht en op verzoek een bezorgdatum opgegeven. Als Lidl van tevoren weet dat de bezorger zich niet hieraan hoeft te houden dan moet Lidl dit vermelden en ook niet aan de koper vragen om een bezorgdatum naar keuze. Dus is het helaas voor Lidl.
Lidl moet zelf het matras bij de buren (laten) ophalen en bij mij thuis bezorgen. Of ik wil mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 april 2019 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door LeidenKT